なろぐ2

PC関連のメモ帳

こまごま

ネタ元はGuru3dさんです。
そういえばGuru3dさんのデザインが変わりましたね。


Radeon用アプリケーションプロファイル12.8CAP3がリリースされました。


今回の追加項目は以下の通り。

Borderlands 2 : New CrossFire profile
○Guild War 2 : Resolves grass texture corruption observed when changing graphics settings
in a CrossFire configuration
World of Warcraft(DX9) : Fix the flickering observed when view distance is changed to fair
in graphics settings when CrossFire is enabled
○Depth Hunter : Resolves shadow flickering seen when running in CrossFire mode
○Dirt Showdown : Resolves flickering seen in CrossFire mode
○Stalker Call of Pripyat : Resolves flickering seen in CrossFire mode
○War of Roses : Fixes flickering seen in CrossFire mode

必要な方はどーぞ。



MSIGPU用ユーティリティAfterBurnerのバージョンが2.2.4になりました。
http://www.guru3d.com/news_story/afterburner_2_2_4_ready_for_download.html




なかなかパワフルかつリーズナブル。
もしかしてこの上の8900とかもあるのかな?
まぁ噂なので眉唾(;´▽`)y-~~